Take it slooow!

Vaknade upp och mådde mkt bättre än igår, kunde till och med andes genom ena näsborren! de ni ;)
Sen har jag och Mattias städat här hemma. Gick igen min garderob medans mattias städade mollys rum. Sen rensade jag och sorterade henne garderob. Sen pockade vi till i sovrummet och mattias dammsög och skurade där. Så duktig han är! :) Sen när jag åkte iväg och hämta Molly så fick jag nå illdåd och började springa runt här hemma och städa.
Det hela slutar med att jag sitter ner i soffan med pipande lungor. SMART EMELIE, SMART!
Att jag aldrig lär mig. Jag blir så ivrig när jag börja må bättre så då ska jag skynda mig och göra allt jag inte orkat göra på flera dagar. Nåja, bara sitta ner och ta det lugnt nu. Ska spara energin så jag kanske kan leka med min bebis när hon kommer hem :) Så jag saknar henne <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0