It friday and i'm inlove

Då var fredagen här ännu en gång. Tyvärr kan jag inte meddela att kag mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Har verkligen jätte ont i bihålorna idag och lungorna piper i otakt. Jag vet att jag har sagt det förr men jag säger det igen. KAN JAG FÅ BLI FRISK NÅNGÅNG!!!

Annars är allt bra. Lillgrodan trivs på dagis och dom bara skrytet på henne. Får en att sträcka på sig lite extra av stolthet att få vara mollys mamma. Min fina lilla tjej!
Solen tittar fram allt oftare vilket givetvis gör en på bättre humör än nånsin :) nu ska jag bara kurera med sig jag kan sätta fart med träningen.
Ikväll blir det lugnt med mys framför tvn. Annars händer inte så mkt just nu. Förlåt att jag är lite torr med inlägg, men är ju inte så kul om jag bloggar 5 gånger per dag om hur förkyld jag är haha ;)

Älskade sol!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0