Dopet är nu avklarat

Molly har skött sig exemplariskt ända tills slutet då hon vart hungrig och trött. Stackarn har börjat snora mer och mer :( stackarn var ju nyss sjuk! Förbannade baciller!

Nåja, dopet var jätte fint och lille Vincent var hur söt som helst! Blev lite bebis sjuk måste jag säga ;)
Doppresenten vart uppskattad och väldigt originell ;) jag gjorde en blöjtårta, vart riktigt roligt!

Använde mig av kartong som jag byggde tårtfat och ett rör i mitten för att stabilisera. Sen blöjor (såklart), sen la jag över hushållspapper för att tårtan skulle bli helvit. Dekorerade med band, blommor, en nalle, strumpor och tuttar. Den en silver spargris högst upp :)
Vad tycks?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0