Bowling drottning

Gårdagen var supertrevlig! God mat, bra sällskap, alkohol, många skratt mm. Att jag var grym i bowlingen gjorde ju inte saken sämre ;) haha! Näe men skämtåsido, grym kväll!

Dagen har vart lugn. Var ute och promenerade med Molly i pulkan en timme idag. Skönt med friskluft för oss båda :) tyvärr är lill tjejen så snorig och rosslig i bröstet än så hon får vara hemma från dagis imorrn också. Tur att Mattias är ledig för imorrn börjar jag utbildningen. Ska bli skit kul och är super taggad! Hoppas jag hamnar i en rolig "klass" så man kanske lär känna lite fler människor här i Boden :)

Nu ska jag borta tänderna och krypa till kojs. Godnatt Sverige!

Bjuder på en bild på mig och Rebecca från igår :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0