Ursäkta bloggtorkan!

Men har faktiskt glömt bort bloggen ett par dagar. Ihelgen har jag mest umgåtts med Rebecca, gäller att passa på innan hon flyttar till London. Jepp, ännu en av mina bästa vänner man snart ska vinka av. Blä! Dock kommer hon hem till jul men ändå :)

Igår hade vi en trevlig middag hos Rebecca. Massor av skratt och svammel, kanske framförallt mest alkohol haha! Sen vart det utgång med Joel, jäkligt trevligt hade vi! :)
Idag har det inte skett många knop vill jag lova. Har mest myst på med mollan här hemma. Imorrn var det ännu en måndag och en ny vecka startar. Har än så länge ingenting planerat och det gillar jag. Ta dagen som den kommer, det är jag expert på! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0