Tiden står still

Men ändå flyger den iväg?!? Två dagar kvar av jobbet och sen är man arbetslös, igen. Jag trivs som faan på jobbet så det känns jävligt surt, men men bara gilla läget. På måndag måste jag skriva in mig på af igen och sen tänkte jag tillbringa några dagar i Kalix och umgås med Emil innan han flyr Sverige igen. Jävla karl som måste hålla på att flytta land och rike hela tiden ;) tur att vi har den underbara vänskap vi har ändå!

Ligger i sängen och filosoferar. Har köpt en dagbok som jag för första gången skrivit i. Jäklar så skumt det kändes, har säkert inte skrivit dagbok på 10 år!?! Tänkte ifall att jag ska försöka skriva då och då, är ju så fruktansvärt roligt att kunna gå tillbaka och läsa ett par år senare. Sen händer det jätte mkt just nu och har tusen olika känslor i kroppen som skall sorteras. De flesta positiva tack och lov :)
Saknar min Mattias gör jag också, sängen är så där obehagligt tom och det är vid dessa tillfällen jag ångrar varje gång jag tycker att vi ska köpa större säng. Dock brukar det gå över efter en natt med Mattias igen. Damn den killen kan vara jobbig i sömnen, haha! Näe, nog saknar jag honom alltid men imorrn kommer han hem från götet igen <3 nu måste jag sova, kommer vara nog trött imorrn ändå. Godnatt kära vänner!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/537995/images/2012/pic_5022e2fbe087c35499000042.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0