Lördag

Efter att ha käkat världens äckligaste pizza, köpt hem lite små "skrot" och försökt kollat så mkt som möjligt på nolia så begav vi oss hem. Trots värmen och den äckliga pizzan är jag mkt nöjd med dagen! Kul att hitta på någonting mes lilla familjen :)
Väl hemma har jag mest myst på med lilli. Imorrn har jag tänkt att vi ska hitta på något roligt, har dock inte klurat ut vad än :)

Har legat i sängen och funderat en massa och kommit fram till att vissa saker hos mig ska förändras. Saker som gör mig stressad. Snart snart snart är vi framme vid en höst som jag längtat efter, då inte vara pga utav det underbara höstmörkret som jag förövrigt älskar ;)
Nu ska jag joina min karl och snarka ikapp med honom. Godnatt Sverige!

Bjuder på en bild som mamma skickat till mig. Söt skrållan i långt hår ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0