Sunderbyn med min skatt

Idag ville mollys feber inte alls gå ner, snarare tvärtom. Pep och var allmänt dålig så vi for till Vc med henne. Där kollade man öron och hals, ingenting där. Men när hon hade 40,5 i feber och en sänka på över 200 så fick vi bråttom vidare till akuten. Efter en lung röntgen kunde man fastställa lunginflammation. Min lilla kämpe har fått utstå med vääääldigt mkt idag och ändå hållt sig vaken till 22 ikväll. Dropp, blodprover, en massa tempande och suppande. Läkare som klämmer, känner och lyssnar. Prov i halsen, kisspåsar och plåster. Hon har vart så jäkla duktig! Men som mamma är det så hemskt att stå vid sidan om och inte kunna göra ett skit! Skulle göra vad som helst för att få byta med henne!

Nu sover hon äntligen som sagt, jag ska snart försöka joina henne. Hon vägrar sova i sin säng här i rummet så hon snarkar nöjd bredvid mig i min lilla 90is, kan bli en spännande natt ;) dock är hennes sömn tusen gånger mer prioriterat än min så jag kan lika gärna ligga på golvet!
Nu glo lite tv och sen somna tsm med mollan i vårt trots allt ganska mysiga rymd rum ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0