Strålande sol

Dagen har vart jätte bra. Svamlat med Frida på skolan men samtidigt fått gjort väldigt mkt och äntligen skickat in första inlämningsuppgiften. Så jävla skönt!
Sen hem och parkerade mig på balkongen iklädd linne, med en kaffekopp i ena handen och läxboken i andra. Helt underbart varmt och skönt!
Till middag blev det lchf pytt och den vart riktigt god! :)
Sen har jag pluggat, pluggat, bakat bröd så Mattias har till frukost. Sen även lagat tacogratäng så det finns till matlådor. Sen fortsatt pluggandet. Håller just nu på att läsa om lagar inom försäljning vilket är jäkligt intressant. Hade man inte vart så trög hade jag lätt kunnat plugga till advokat ;)

Nu är min hjärna helt död och behöver sömn. Molly har förresten vart vaken till 21.30 och varit allmänt förbannad vid alla försök till att få henne och sova. Ingen aning om vad det har vart med lill damen ikväll?!?!?
Näe, sova var det. Godnatt vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0