Första dagen avklarad!

Yeeeeij! Har överlevt och är mer peppad idag än igår, jag ska jävlar i mig lyckas! Dock kommer jag ha mina upp och ner dagar, det vet jag ju. Men med pepp och kärlek kommer man långt :)

Ikväll har jag och Sandra tagit en liten promenad och skrapat ihop drygt 5000 steg och det är ju inte fy skam :)
Efter det vart det en dusch och lite kvällsfika då jag bara ätit två gånger idag. Det blev en kopp te med grädde (såklart), sen mina lchf småfrallor som jag bakat idag, riktigt bra vart dom! Över förväntan faktiskt :)

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner till sängs bredvid min älskling. Sov så gott kära vänner <3



Kommentarer
Anonym

Om du kör på lchf ska du inte äta röd paprika, inga röda grönsaker. Jag rekommenderar att beställa Katrin Zytomierskas bok! Där står allt man behöver veta och matscheman osv.

2012-04-24 @ 08:58:17
Anonym

Okej, tack för tipset! :) Jaha, det visste jag inte? Har sett flera som ätit det, dock att man inte ska äta mkt av det.

2012-04-24 @ 13:04:26
URL: http://xplosive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0