Dagen onsdag, äntligen en riktigt bra dag!

Vaknade och var trött som en mört med med världens piggelinaste bebis, som vanligt ;) Denna dag gick jag dock och la mig och sov med henne mellan 10-11.30, riktigt skönt och välbehövligt!
Efter Mollan fått lunch så joinade vi Sandra på Opalen för att sedan köra henne till jobbet, efter det vidare till Maria och Jeff. Vi har busat och lekt med våra små troll, ätit supergott fika som Maria bakat och givetvis skvallrat och svammlat på!
Sen hann även Maria komma förbi ett tag och umgås hemma hos oss där hon gick lös och hjälpte mig att stöda. Tack söta rara Maria! Var sedan och körde hem henne och innan vi var hemma på parkeringen just efter 19 så sov Molly som en stock, hon reagerade inte ens när jag bar in henne och klädde av henne haha. Det har aldrig hänt förr, annars vaknar hon alltid när man bär henne. Helt utslagen hjältinna efter en dag full med bus :) Ja, plus att hon bara fått sova en gång idag för hennes elaka mamma ;)
Nu ska jag sitta i soffan och bara njuta av lugnet. Funderar på ett bad men är så trött så risken finns väl att jag drunkar haha. Tror jag satsar på lite soffmys innan sängen. Saknar min Mattias som har övningsdygn <3

Måtte jag vara ful som stryk och fattig som en kyrkråtta, men jag har världens absolut bästa familj och vänner, jag älskar er över allt annat! Tack för att ni finns och förgyller min vardag


Bilder från dagen :)


En underbar dag med våra söt skorpor <3
Tack Maria och Jeff för en underbar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0