Än så länge

Än så länge har jag faktiskt skött mig och har fortfarande inte ätit nå "skräp". Visst, jag åt t ex potatis igår till middag, inte mkt, men det klassar jag väl egentligen som onyttigt haha :P
Smart skaftet jag har ju glömt min NOKA i kalix :( Jävla skit! Nåja, det gör mig bara mer pepp att hålla mig till nyttig mat!
Igår kväll fick jag äntligen chansen att fara och gymma. Helt underbart var det och det gick så jäkla bra. Är så otroligt pepp, synd bara att jag inte kan träna oftare då vi endast är två som kan ha Molly och den ena jobbar massa :/
Nåja, får göra så gott det går ändå :)

Klockan är snart 9.00 och jag är gravt uttråkad. Min lilla tjej bestämde redan kl 06.45 att det var uppstigning. Våra sovmornar är bortblåsta vill jag lova. Nu för tiden om hon sover länge så är det till kl 8.00....Blä!
Lilla damen har ätit gröt, mamman i huset har till och med hunnit äta en gröt tallrik så vad tusan ska vi hitta på nu då? Mattias ligger och sover så vi kan inte ha för oss allt för mkt bus så han vaknar :)
Nåja, nu ska jag iaf pussas lite med min lillgroda. Senare idag har vi lunchdejt med Sandra, det gillar vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0