Jippie!

Min söta bebis vaknade kl 23.30, pigg som en mört! Har hållt på att tjorva och försöka få henne att somna om, men ikket. Men för en liten stund sen somnade hon äntligen om. Men gissa vem som är pigg nu. Jo, mamma emelie. Dessutom värker det i ryggen så jag håller på att bli knäpp. Och när jag ändå håller på och gnäller så kan jag ju meddela att jag i kväll fick min mens. Kruxet är att när jag går på denna klimakterie behandling ska jag inte ha någon mens, så nu förstår jag ingenting?!? Jaja, ska försöka hitta någon någorlunda skön position att sova i så min rygg låter mig sova. Förövrigt bloggar jag från mitt flickrum, de ni ;-) godnatt sverige! Ps. Snart får jag äntligen träffa mattias, underbart! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0