What a day

Tanken var att vi denna dag skulle åka på badhuset här i boden, men hela familjen sov middag och var värre sega efter den powernapen, så vi sköt upp badhus besöket tills imorgon istället :)
Har annars hunnit springa en sväng på stan med Angelica och Sandra. Givetvis var Mollan med när det stod tjej shopping på schemat. Har fått hem min klänning som jag ska ha till helgen och den är sjukt snygg! Vart riktigt nöjd. Har hittat ett par sjukt snygga skor som jag också skulle vilja ha men dom har jag verkligen inte råd att köpa nu. Nåja.

Annars händer inte särskilt mkt just nu. Ska pallra mig iväg till gymmet och svettas, ska bli underbart! Sen ska jag hem och bara mysa med min karl, hela kvällen! Myyys <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0