Vilken dag

Och natt kanske man skulle säga. Molly har vart en pain in the ass och tjovat heeela natten. Mellan 4 och 5 imorse var hon klarvaken och jag provade allt. Sen äntligen somnade hon och sov en timme till, sen var det morgon och mamman i familjen var helt slut i huvvet.

Ett par timmar efter det så klättrade Molly upp i soffan och skulle gena över soffan (vi har divan soffa). Hon far med ena handen utanför soffan vilket resulterar i att hon trillar ner från soffan och slår huvudet i bordskanten och får hål i huvvet :/ Jag hann få tag i henne, men inte i huvvet. Helvete vad det blödde och ursch och fy faan vad det gjorde ont i mammahjärtat att se gumman så ledsen :'(
Ringde akuten och frågade om råd, dom tyckte hon skulle sova först (det var hennes sovtid) för att sedan åka in och se om det behövde limmas. I märnare två timmar sov lilltrollet för att sedan vakna som en mkt glad och pigg bebis som om ingenting hade hänt. Iaf så åkt vi in till läkarn där dom konstaterade att det kommer läka självmant hur fint som helst. Tur är väl det!
Min efter att det hade hänt var att det trots allt var tur att det tog i pannan och inte i ögat, munnen lr näsan. Huvvaligen! Mammas älskling! <3



Senare idag har hon bara lekt på och varit sig själv, skönt!
På kvällen åkte jag och Mattias till coop arena för att se lule möta linköping och givetvis se Myllys hyllning. Hyllningen var väl det som var värt att se kan man säga. Så jävla värdelös match. Luleå spelade skit dåligt! Stor besvikelse med tanke på att det inte är så ofta man får se matcherna live nu för tiden. Nåja.

Nu ska jag tvätta fejset och krypa ner till sängs brevid mitt lilla troll som förhoppningsvis har en snäll natt inatt.
Godnatt Sverige!



Kommentarer
REBECCA

stackars lilla! TUR att det gick braa!

2011-11-24 @ 00:30:51
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0