Oooh happy daaaayyy!

Dagen började med att jag slog upp ögonen innan molly och kände mig utvilad?!? Gick och la mig sent så förstår inte varför, men så skönt! Har sovit så fruktansvärt bra inatt! Kommer inte ihåg sist jag sovit så bra :D
När jag steg upp för att kolla försäkringskassan (utan något som helst hopp om något svar) så visade det sig att jag får pengar imorrn :D (Vart tjorv då jag glömt förlänga föräldrapenningen så fick inga pengar i fredags).
Och inte nog med det, när jag spårar mitt paket med min mobil så läser jag att den finns på coop forum :D
Som pricken över iet så finns palt kvar sen igår, så gissa vem som ska ha en brak lunch med palt och fira denna dag :D Ooooooh HAPPY DAAAY!



Kommentarer
Luisa

antar att de e jag som ska ha den lunchen :P muahaha

2011-11-29 @ 13:31:21
URL: http://luisa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0