När jag blir rik

Tror man tillräckligt mkt på det så kanske det händer?

Jobb (med fet lön!)
Iphone
systemkamera
laptop
kläder
underkläder
ytterkläder
smink
skor
utlandsresa
spa weekend
sthlms resa
köksbord + stolar
Lilli börjar sova i sitt rum
Lilli sover hela nätter, utan break
Lilli är frisk livet ut
Lilli är lycklig livet ut
snuskigt pengar så jag kan skämma bort Mattias och alla min nära och kära.
Kom igen nu gud, tomten lr vem jag nu ska be om detta?!? ;)

Haha kom ihåg, drömma bör man ;)

Bjuder på en bild på det absolut dyrbaraste och värdefulla skatt jag har. Helt ovärdelig och skulle inte kunna köpas för världens alla pengar. Min dotter ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0