Kakor osv

Hej alla snygga, glada läsare!
Jag behöver tips på enkla baktips, kakor osv då Molly fyller år på tisdag så måste fika fixas! Visst går det att köpa, men hemmagjort är så mkt godare och faktiskt väldigt roligt att göra :) Oftast iaf ;)
Operation rensa Mollys rum har fortsatt idag så nu närmar vi oss ett "tomt" rum, det vill säga endast hennes saker där. Ska bli så roligt att börja fixa och trixa där inne sen :)
Nu ska jag fortsätta leta kakrecept, men som sagt, kom mer än gärna med förslag! :)



Kommentarer
Bella

Hejsan! Jag har faktiskt bakat massor igår och idag till Folkes kalas, han första är imorgon(släkten är så stor så vi måste dela upp det) det blev iaf wienerbulla, äppelmuffins med crumble, tobleronesnittar, kokosmums, cakepops, små mini kladdkakor, chokladbollar... Har bara bakat nya sorter då jag var less mina gamla standard;-) hoppas jag kunde inspirera! Trevlig Helg

2011-11-19 @ 22:45:59
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0