Fredag, snart iaf

Äntligen är penicillin kuren över! Tod sista tabletterna nyss och det känns underbart! Nu kan jag väl få hålla mig frisk läääääänge? Plz!?!

Iaf. Idag har jag tagit tummen ur arslet och gjort bort en massa "måste-komma-ihåg" saker och det känns givetvis bra! Har bla börjat rensa i Mollys rum så nu rör det på sig iaf :) Imorrn är då tanken att vi ska rensa klart, ja mer lr mindre iaf ;) Ser ut som om al qaida har bombat där så. Men, positivt tänkande, det rör sig iaf!
Har dessutom klickat hem lite julgardiner från jotex som jag tänkt göra jätte länge men det har aldrig bllivit av. Sen ringt bort en massa samtal osv. En annars väldigt slö dag som gått väldigt långsamt.
Har föresten rensat min pixbox och laddat hem alla bilder, lr ja dom som fanns kvar iaf. Dom ska juh tydligenstänga ner pixen så har ni bilder där, skynda att ladda hem bilderna innan dom är borta!
Blev en rejäl nostalgitripp. Oj så skoj man hunnit ha egentligen! :) Nåja.

Imorrn är det fredag och Mattias är ledig (hör och häpna!), så imorrn ska vi hitta på något kul, har jag tänkt iaf ;)

Näe, nu ska jag glo vidare, snart dags att skalla kudden. Godnatt gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0