För 1 år sen...

Så var en av mina hitills lyckligaste dagar i mitt liv. Klockan 17.23 för ett år sen föddes det vackraste jag nånsin sett, min dotter. 3510 gram och 50cm rent guld lades i min famn och jag kunde inte fatta att det var sant. Att jag och Mattias kunde ha gjort någonting så vackert.
Ett år har dock aldrig gått så fort som detta år! Helt sinnessjukt är vad det är! Hon har gett mig så fruktansvärt mkt detta år, både skratt tårar och enorm lycka. Molly är mitt mirakel!

Var som sagt igår på bvc och det var dags för 1 års besiktningen och den gick hon igen galant, som vanligt :) 10520gram och 77cm lång. Vaccinet tyckte hon inte om och det gjorde ont i mammahjärtat. Men som tur är så gick det över lika fort :)
Hon blir allt bättre på att gå sina steg, men är fortfarande feg så det går lite långsamt. Men vad i hela friden gör det när hon är frisk och mår bra!
Hon ord som går varmt i hennes mun är, mamma, pappa, hejhej, lampa, tacktack, nejnejnej, jaja. Hon älskar musses klubbhus och sitt älskade mimmi mjukisdjur (sjukt bra investering!)
Hon äter som en häst, klättrar på precis A-L-L-T! Snabbare än blixten är hon också. Jätte duktig på att rita och tycker det är jätte kul :) Hon älskar att bada, katter, hundar och jaa... musse ;)
Favorit personerna är mamma, pappa, mormor och Sandra.
Det är väl det jag kommer på just nu :)


05.45 slog dockan upp ögonen i morse (måste ha känt på sig att det var hennes födelsedag;) och det var dags för hennes första presenter. Så en yrvaken, något chokad, men väldigt glad tjej öppnade med glädje sina paket :) Hon fick badankor och en rosa onepice vilket gick helt hem!
Nu sitter hon och leker i sitt tält och kollar på musse mellan varven :) Ska gå och ge henne en supp dock då dockan börjat bli väääldigt grinig och även lite febrig (jäkla vaccin!), sen ska vi mysa på som aldrig förr!

Grattis min skatt på din första födelsedag, jag älskar dig mer än allt!!



Kommentarer
ellenojag

stort grattis finaste Molly på din 1 årsdag!

kram från oss i söder

2011-11-22 @ 14:11:05
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0