Poff, så var helgen över

Ja helt galet hur fort tiden går. I fredags åkte jag, Molly och Sandra som sagt till Kalix och var på seans (det jag skrev om tidigare). På lördag åkte vi hem till Boden igen och väl hemma hade Mattias lagat mat och ställt fram ett vinglas och en vinflaska som han tyckte att jag skulle dricka upp. Var till en början inte sugen på att dricka men jag och Sandra for iväg ändå. Då tror jag kl var efter 21!?!? Var och träffade en stort gäng som var och grillade inte allt för långt här ifrån. Där vart vi dock inte länge utan drog vidare till majbrasan nere på kvarnängen där vi stod och drack och surrade på. Just innan 12 slaget så vandrade jag, Angelica och Joel i sällskap hemåt. Vart alldeles lagomt!

Idag har jag vart trött och seg med tanke på att jag drack alkohol igår, min kropp är inte van! Men det var ju trevligt så det var det värt :) Har vart och kollat på "palt rundan". Ett par hundra motorcyklister som kör genom stan. Så lilla Molly fick se sin första motorcykel, lr snarare flera hundra för första gången ;) Efter det tog vi en tripp in i gallerian. joel, Angelica, Mattias, Molly och jag var det föresten haha. Grabbarna drack kaffe och hade med sig Molly medans jag och Angelica yrade runt på H&M. Inga kläder vart det denna gång, dock fick jag med mig en mascara och sminkborttaning hem så jag är nöjd! :)

Imorrn kommer min älskade yokoo till salongen för att agera försökskanin åt mig :D Ska bli så jäkla roligt att träffa henne då vi typ aldrig ses :S Ca 5 timmar ska "mina kunder" vara beredd på att det tar, men jag och Johanna lr juh knappast ha problem att fördriva tiden med prat ;)
Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan skalla kudden. Hoppas ni haft en bra helg!

Min nuvarande "försökskanin" på utbildningen.
"Hon" klagar inte så mkt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0