Naglar och pizza

Idag har jag och Mollan tillbringat istort sett hela dagen hos Maria och Jeff och haft det hur trevligt som helst! Gjorde naglar på Maria och det var nog rekord i seghet på att göra naglar. Dock har vi haft som sagt Mollan 6 månader och Jeff 1åringen som verkligen hjälpt till att få tiden att gå ;) Nåja, hon fick tillslut naglar ia. Nu får vi bara hoppas dom sitter och att hon vart nöjd! :)
Förövrigt har Mollan och Jeff förälskat sig. Lr, jaa,...jag och Maria har väl mer lr mindre bestämt att dom ska bli tsm senare haha ;) Dom var så söta tsm och Jeff till och med flörtade med ögat till henne, utan att Maria sa något. Så det måste väl ändå vara ett tecken?!? ;) Våra söta kottar! Dom lekte iaf fint fast det är lite åldersskillnad :) Något vi defenitivt ska göra om, både med och utan barn. Vi har även planerat att våra karlar ska få ha playdate (dom känner varandra sen tidigare), så ska vi mammor gå ut och roa oss. Perfekt! ;D
Och på tal om bananer så klämde vi pizza idag. It was awesome!

Just nu sitter jag i soffan och min hjärna är totalt nollställd. Jag är både trött och pigg så samma gång. Men jag mår bra, riktigt bra :) Längtar tills imorrn då vi ska och kika på lägenheten och få kolla vilka rum som ska tapetseras osv. Ååååh, pirr pirr!

Näe, nu ska jag gå och hämta den lilla skvätt cola som finns i kylen. Tänkte köpa en ny men orkar inte. Nåja, min lill skvätt får duga. Ny dag imorgon ;)
Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0