Lyckorus

Dagen har egentligen vart ganska slö och långsam. Har dock fått gjort en hel del idag, smågrejer för det mesta men ändå såna här saker som man gruvar sig för.
Har myst och busat med bebis en massa också. Underbara älskade unge! Att vara mamma är verkligen det absolut bästa som finns.

På tal om bananer så har vi äntligen börjat packa ner i kartonger, så nu har vi verkligen grejer överallt! Ååååååh, har så svårt att förstå att nästa vecka så bor vi i en annan lägenhet. En STOR lägenhet, med hiss, balkong. Den är nästan 30kvm större än den vi bor i nu, så liiiiiite skillnad kommer det bli.
Sen ska jag få göra naglar imorrn, äntligen! :D Jag och Mollan ska åka och hälsa på Maria och Jeff och hoppas att trollungarna sköter sig så Maria får fina naglar ;) Men det ska nog gå bra! :)

Annars leker livet. Sitter just nu mitt i ett lyckorus och bara njuter av livet. Det enda som egentligen saknas är pengar. Skulle vara grymt trevligt att vinna några miljoner, då skulle livet vara komplett!
Näe, man ska njuta av det man har och jag råkas ha världens bästa dotter, pojkvän, familj och vänner <3

Näe nu ska jag bege mig mot sängen till mina två skatter som ligger på varsinn sida om mig. Fast en i spjälsäng och den andra i samma säng :P Carpe diem mina vänner.

Mammas lilla pluggis ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0