Kanske en skit sak för er

Har som sagt haft fullt upp med flytt osv som ni kanske förstår. Nu är vi dock äntligen färdiga och bor alltså inte längre på soldatgatan mer och det känns helt udnerbart! Lite sorligt när man kollade andra lägenheten och den var tom, men samtidigt så jävla skönt att kliva in i denna enorma lägenhet :)
Dock har vi hunnit med lite drama första natten här. Det vill säga inte denna natt som var men natten innan det. Molly har juh som ni vet fått börjat äta havregryns gröt på kvällarna och givetvis resulterade det med igenstockad mage på stackarn. Så sen i måndags lr om det var tisdags har hon inte kunnat bajsa. Dock vart väldigt glad ändå, ända tills på lördag kväll. Då kämpade och skrek lill stackarn för fullt. Provade tempa för att hjälpa till men fick knappt in tempen för hon var så hård och sen kom det lite blod :( Där gick min gräs ganska snabbt och vi for till Sunderbyn.

Satt på Sunderbyn från tolv till tre och fick ingenting. Dock kollade hon så att tarmarna fortfarande var igång osv. Sen var hon och sökte nån lösning att ge henne som hon dock inte hittade. Så vi fick åka hem med matolja som ordination. Igår kväll släppte proppen äntligen och skrållan har bajsat massor sen dess. U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Helt galet att man kan bli så lycklig av bajs egentligen :P Men ni andra mammor som haft ett förstoppat barn, ni vet precis vad jag pratar om!

Nu ska jag gå och pussa på min lilla skrålla som sitter och leker i sin babysitter här på golvet brevid mig :)
Ska försöka komma igång med bloggningen snart igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0