Jag lever

Kan juh börja med att be om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering här i bloggen, men jag har verkligen fullt upp och dagarna bara springer iväg! Men samtidigt är det så sjukt kul att ha någonting att göra, någonting jag verkligen brinner för. Känns så jäkla roligt att hittat något jag faktiskt är bra på och dessutom får höra att jag är väldigt duktig på. Det får en ju bara att bli mer peppad :D
På hemma fronten går även allting fin fint! Mattias är så underbar med Molly och dom hittar på en massa bus om dagarna. Han är så fin min Mattias! Världens bästa pappa är han också :)

Kvällens har tillägnats åt bak då jag fyller år på söndag. Sandra var så snäll och hjälpte mig så det gick ganska snabbt och smärtfritt :) Vart vanilga muffins med hallon och chokladmuffins med banan. Sen även en plåt med blåbärskaka som var tänkt att den skulle ätas ikväll. Dock gav Sandra upp och for hem och Mattias gick och la sig. Nåja, blir mer födelsedags fika :)
Förövrigt har jag insett att vi bor sjukt trångt (inte bara nu då), men nu när man sitter och ska bjuda folk hit på lördag för att fira mig så kan jag inte bjuda alla jag vill. Vi får verkligen inte plats! :S Det känns inte kul alls, mitt samvete kommer gå sönder. Men jag vägrar packa in massa folk i vår lilla kokheta lilla lagg. Näe, jag hoppas folk inte blir allt för besvikna....please!?! :/

Näe, nu bör fikat ha svalnat så jag kan ställa undan det, sen blir det sängen! Är trött som en bäver plus att vi har massor att göra imorrn. Sen ska jag ju dessutom på spraytan ;) Så jävla nöjd!
Godnatt!

Lr, jag bjuder på nån bild.
OBS, VARING FÖR KÄNSLIGA TITTARE! S-L-I-T-E-N (osminkad) mamma :O
Tur att min sjukt snygga bebis styr upp bilden. Notera mys kinderna ;)




Kommentarer
Sofia

Vad stor hon har blivit. :) Tidigare tyckte jag att hon var så liten. :) Haha

2011-05-06 @ 09:03:43
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0