Färdig

Ja nu så är jag klar med utbildningen och är diplotimerad nagelterapeut :D (Lr, diplomet har jag inte fått än) Men jag har klarat både det teoretiska och praktiska som sagt. Så jäkla skönt! Detta har helt klart vart bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv och jag ångrar det inte ens sekund! :D
Nu längtar jag som en dåre tills vi får flytta in i andra nya lägenheten så jag får mitt lilla nagelrum. Kommer bli hur nice som helst! :) Kommer göra naglar privat över sommaren och ev hösten för att bättra på mig själv plus att göra en portfolio, hade jag tänkt. Så jag kommer alltså inte ta fulla priser till en början, nice va? :)
Har förövrigt inhandlat nagel grejer för ett par tusen idag så nu är jag laddad! Inväntar bara bord och stolar så jag har någonstans att göra det :) En heeeeel del har hört av sig och vill göra naglar  nu också. Så jäkla roligt! :D
Ska sätta mig ner någon dag och gå igenom lite priser och sånt så jag kan meddela om det senare.

Förövrigt flyter allt annat på hur bra som helst. Nästan lite för bra!?! Både jag och Mattias väntar litegrann på något slags bakslag. Fast det är ju egentligen bara dumt och onödigt. Men svårt att låta bli :S
Näe, nu ska jag spana vidare på bord och stolar till nagelrummet ;)


Provade göra naglar på mig själv igår. Vart helt ok med tanke på att det var första gången :) Dock var det svårt så inni ******** ;)



Från och med måndag är jag tillbaka på mamma ledigheten. Åååh vad pussgrodan
och jag ska mysa då! <3



Kommentarer
Zandra - Mamma till Thindra 10 månader

Du är ju skit duktig! :) Good, att du kommer lägga upp priser, för jag är jätte sugen på att fixa mina fula naglar! ;p

2011-05-22 @ 10:23:55
URL: http://mammaijuni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0