Växlat över till mamma/mormor

Har tillbringat helgen hos fader i ryssbält och haft det trevligt. Lr ja om man nu bortser från Mollys "dålig dagar". Lill gumman har sista dagarn vart jätte pipig och ledsen, haft feber och tar sig åt munnen hela tiden så jag misstänker start att det är några tänder på g. Annars är det väl magen, men samtidigt tror jag inte det med tanke på hur hon nu beter sig. Inte alls likt hennes tidigare "magknips-symptom". Dessutom har hon börjat bajsa varje/varannan dag och tidgare bajsade hon var 7-10 dag :S Det gör så ont i mammahjärtat att se lillskorpan så ledsen :/ Ja menar hon är typ världens gladaste bebis och gråter istort sett aldrig förutom när hon vill ha mat, så jag är inte van att ha en ledsen bebis :( Huvva!

Nåja, nu har vi iaf åkt vidare till mamma/mormor och ska vara här tills imorrn lr onsdag (ännu inte bestämt mig). Har sovit på en stor luftmadrass i tvrummet medans Molly fått inviga sin resesäng. Där sover hon som en liten prinsessa alldeles just nu :) Efter Mollans haft sin tupplur och fått i sig lite käk så ska vi åka och hälsa på Sandra och Mario, mollans första bebis kompis ;) Ska bli kul!

Nu ska jag gå och kamma håret. B-E-H-Ö-V-S!
Cya!

Mollan lånar morbros keps ;) Snygging!



Kommentarer
Sofia

Om jag matvägrar så har jag lätt att gå ner i vikt. ;) Fast det är ju inte direkt den rätta vägen att gå. Haha. Jag HOPPAS verkligen att jag kan gå ner till min ursprungsvikt (och gärna några kg mindre än det) och STANNA där, fast jag har inte de största förhoppningarna. :)



Men iofs så har jag ju inte lagt på mig så mycket under graviditeten, det syns nästan bara på magen, höfterna och rumpan. Höfterna och rumpan kan gärna få stanna för några såna ägde jag inte tidigare. ;)



Japp, 13 maj så det är 8 veckor kvar. Fast jag har givetvis bestämt mig för att han ska komma på 4 veckor. ;D

2011-03-21 @ 13:24:48
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
britta bloggar

Haha sötnos!

2011-03-21 @ 20:34:24
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0