Varför har bara dygnet 24 timmar?

Som vanligt så springer bara tiden iväg och för varje dag som går känns det som att jag får bara mer och mer att göra. Idag har jag iaf tagit itu med mollys garerob och rensat ut allt som är för smått (vilket hunnit bli en hel del!). Återigen blev jag nästan lite tårögd där man står och packar ner kläderna i kartonger. Tiden går så jäkla fort. Givetvis är det även positivt att se lill trollet växa och utvecklas från dag till dag :)

Har även vart duktig och gjort köttbullar. En jäkla massa köttbullar så nu har vi även lite i frysen *vuxen poäng*.
Har även hunnit promenerat till stora coop med Luisa och inhandlat lite mat osv. Sen en dusch och så var kvällens BB avsnitt framme. Hipps vipps så var dagen slut och jag har fortfarande tusen saker ogjorda :/ Hojja! Jag måste sluta stressa mig själv för annars kommer det sluta med magsår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0