Utgången

Lite sent, men som lovat så kommer nu sammanfattningen om lördag kväll.
Hockeyn förlorade vi så det sög ju givetvis men inte deppade vi ihop för det. Var lite sent iväg just pga av hockeyn men hann iaf förbi med presenten till Angelica innan vi skulle dra till bränna. Hon vart nöjd vilket var jätte kul! Gjorde en egen presentkorg med hennes älsklings parfym, en vinflaska, lite spa grejer osv.

Efter att ha sprungit hem och mött upp Mattias och Peter så drog vi vidare till bränna. Vi var 16 personer som satt och käkade vid långbord. Fruktansvärt god mat! Oxfilé, potatisgratöng, pommes, beasås och sallad. Yummie!

Efter att ga ätit oss proppmätta och förtärt en hel del alkohol så drog hela gängen vidare till farmen. Där dog väl kvällen utav lite. Visst det var kul och när hoffmaestro spelade så var det ett jäkla drag, egentligen för mkt drag. Jag hörde knappt ett ord utav det dom sjöng :/ Nåja, drack några drinkar, dansade och hade allsång förövrigt. Absolut en helt godkänd kväll! Måste dock säga att det bästa var att få vara med Mattias. Blev lite på-nytt-förälskad ;)
Vi behövde verkligen den kvällen! Nästan gång röstar jag dock på kanske en middag och en bio :P

Så vad ska jag säga? Utelivet i all ära, men gud i gatan så skönt det var att få komma hem till sin egen säng och sin älskade dotter! Mamma låg och sov i vår säng och molly brevid. Även jag fick sova där och Mattias tog soffan. Låg och surrade med mamma i säkert en timme innan vi tillslut somnade. Vaknade kl 07.30 av världens gladaste bebis som låg och jollrade brevid mig. Herregud vad hon fick pussar!
Och ännu en gång, tack snälla mamma för barnvakten, det var verkligen guld värt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0