Ute i solen

Idag har jag fått mig några extra timmars sömn på morgonen då Mattias tog Mollan. Två timmar gör fruktansvärt mkt för en slutkörd mamma hjärna.
Efter att ha stigit upp och ätit frukost/lunch så gjorde jag i ordning Molly, fyllde en termos med varm choklad och drog med mig Angelica på en lång prommis i det fina vårvädret. Två timmar utomhus hann vi skrapa ihop, hur skönt som helst! Parkerade oss vid "vattnet" (läs; isen), drack varm choklad och surrade på ett tag medans Molly snarkade för fullt i vagnen. Sen rullade vi hemåt och nu sitter jag här hemma och väntar på att Mollan ska vakna så hon får äta. Sen börjar det bli dags att börja tänka på middag men måste höra när Mattias kommer hem från hockeyn så jag kan tajma maten med honom :) Han är i lule och dömer hockey och ska förhoppningsvis ha hämtat ut kameran innan också :D WIIIIIIIIE!
Btw, till middag blir det tacogratäng, MUMS!

Bilder från vår promenad :) (Men från och med idag slipper jag ta mobilbilder!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0