Tidig start

Morgonen började som vanligt av att Molly ville stiga upp långt innan mamma. Sötrollet ligger och pratar så högt så det är omöjligt att sova :P Vi steg upp och mös och busade en hel del. Hann även se förra veckans ansvitt av oth innan det har sovdags för Mollan igen. Jag gick och la henne i sin säng då hon sover bättre där och la mig själv i vår säng som står alldeles kloss i hennes. Efter att hon ätit somnar hon så gott och vad gör jag? Jo jag somnar precis lika gott brevid. 1,5 timme blåste vi på hehe ;)

Sen har vi hunit vara på coop och storthandlat. När vi var där kom en litet tant på 80 plus med sin rullator och sken upp när hon fick syn på Molly.
"- Är hon till salu?", frågade hon med ett stort leende. Jag meddelade dock snällt att jag har inga planer alls på att sälja henne utan har tänk behålla henne själv. Hon sa att hon förstod mig och att hon aldrig skulle ha sålt sitt barn om hon hade haft min dotter. Haha, söt tant!

Till middag vart det ugnsstekt lax, pottis och sallad. MUMS! Har vart så duktig och gjort matlista för denna vecka så jag hoppas verkligen kunna följa den! Blir så jäkla mkt enklare när man har matlista. Har haft det förr nångång men blir likförbannat aldrig varje vecka.
Nu ska jag vila i soffan ett tag och sen ska jag satsa på en prommis ikväll. Behöver röra på fläsket!

PUSSUNGE!


Kommentarer
Maria

Vilket fint dop ni verkar haft! Söt hon är lilltjejen :)



Hör av dig förresten om du vill ta en promenad någon gång, håller själv på och försöker träna upp mig inför sommaren. Vi kan ju hålla varandra sällskap, roligare så :)

2011-03-10 @ 11:55:18
URL: http://slaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0