Nice!

Då har man klickat hem en present till Angelica som fyller år i helgen. Perfekt! Sen är det bara lite kvar på presenten innan min plan är klar. Kommer bli as nice! ;)
Det har jag föresten glömt nämna, lr!? Till helgen ska mamma/mormor komma till Boden och vara barnvakt till lilltrollet. Mamma och pappa ska nämligen gå ut tsm för första gången på hundra år och slå klackarna i taket ;) Fira Angelica då som ni kanske förstår :)

Nu ska jag sätta på vatten för att sedan kunna ta mig en teakopp och någon macka till BB :)


Kommentarer
Bella & Folke

Vi ger honom mild havregröt med lite aprikospuré. Han tycker det är jättesmaskigt,han hugger efter skeden;-) det är bara lite gryllit det kommer typ över allt! Det fanns ju masssor av "mat" från 4 månander.. Tänkt att våra bebiser redan är 4 månander!Det var ju nyss vi klagade över våra magar;-)

2011-03-21 @ 22:14:40
URL: http://bellaw.bloggagratis.se
Sofia

Ja, redan nu känns det som att det är värt det även om jag skulle få tusentals bristningar enda upp till brösten från knäna och gå upp 30 kg. :) Allt sånt kan man faktiskt träna bort, plus att bristningar bleks. Mitt barn däremot kommer jag ju alltid ha. :)



Om han inte hatar mig i tonåren och rymmer hemifrån förstås. ;)

2011-03-22 @ 07:29:36
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0