I bb pausen

Så kommer här en snabb uppdatering. Nu är jag och Mollan tbx i boden så familjen är hel igen. Jag brukar inte säga detta men nu gör jag det, "borta bra men hemma bäst". Har hunnit sakna mattias helt galet mkt så det var skönt att få komma hem och pussa på honom!

Har inte gjort så mkt sen vi kom hem egentligen. Käkat middag och myst. Sen gick jag och Luisa till stora coop och handlade lite, skönt med friskluft :) Imorrn är det dags för bvc och 4 månaders kollen, spännande!

Sen då....!?

Jo faan, fick idag veta att jag komer få tbx 2500:- på skatten. FY FAAN VAD SKÖNT! Jag tänkte att med min tur får jag väl betala dom, men ikket ;)

Sen vill jag tack Hanna och Ellen för alla SUPERFINA kläder som Molly fått, tusen tack!

Nu har BB börjat igen så jag avrundar här. Ska blogga bättre imorrn :) Btw, ny design är inte allt för långt borta heller ;)


Kommentarer
Sofia

Plötsligt kan jag förstå varför det varit så populärt senaste åren med barn inlåsta i källare! ;D

2011-03-24 @ 09:15:00
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0