Härjat under natten

Ja det har jag tydligen gjort inatt. Vette tusan vad jag egentligen haft för mig? Vet att jag vaknat medans jag typ "smeker" Mattias i hela ansiktet och han bara stirrar på mig där i mörkret. Känner mig lite halvdum och tar istället av honom täcket och tänker lyfta bort molly från honom så han inte rullar över henne. Kruxet var ju dock att bebis redan låg och snarkade i sin säng under sitt täcke. Jag hade fått för mig att hon låg i sängen!?
Hann till och med att lyfta bort Mollys täcke för att kolla om hon låg där, vilket hon givetvis gjorde. Sen har jag tydligen pikkat Mattias i sidan med pekfingret ett x antal gånger tills han blir less och vänder sig om. Haha, alltså fin man är.
Jaa shit vad jag har svamlat alltså! Sovit hur dåligt som helst vilket givetvis resulterat i en väääligt trött och sliten mamma Emelie idag.

Har annars plockat lite här hemma men har fortfarande en hel del att göra, men det får bli imorrn om jag nu hinner det för imorrn måste jag ner på stan och göra en massa ärenden. Mattias pratade om en lunch på stan så vem vet!? Beror väl på när man orkat upp ur sängen. Får Mollan bestämma (vilket hon gör) så lär det bli tidigt. Tur att hon är så jäkla söt så man smälter så fort jag man henne ligga och smila åt en på morgonkvisten. Även om klockan bara är kring 6-7 tiden ;)

Nu borsta gaddarna och kasta sig i säng. Ska bli intressant och se om jag dampar lös på Mattias inatt igen, haha!
Wish me luck, lr kanske Mattias haha. Godnatt!

Tummen ner åt natten som var. Hoppas på en tumme upp denna natt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0