FÖRBANNAT!

Mitt humör åkte i botten pga av förlusten mot Dif. Inte för att vi ligger risigt till lr så, än. Men nästa match vinner vi, lr hur!?! Annars kommer jag få magsår!
Över till något annat.
Dagen har vart lugn, lite väl lugn. Luisa och jag hade planer på att gå ut och gå men det blir inställt då det blåste så förbannat mkt ute. Vill inte ha min lilla tjej mer förkyld än vad hon redan är och vi har inget vindskydd till vagnen, så nej. Får bli en annan dag :) Istället tog jag till saxen och klippte Luisa. Klippte av allt nött och klippte även en lugg på henne. Superfin i lugg vart hon! :) Hoppas hon är nöjd, då kan jag vara nöjd med bra samvete ;)

Mot kvällskvisten har familjen Nilsson/Sundelin legat i en hög i soffan och bara myst på till hockeyn, underbart! Synd bara att lule inte fick vinna. Hade vart så skönt att få vinna 4 raka. Nåja, livet går vidare.
Tur att man har världens sötaste bebis som bara behöver titta på en med sitt solståle leende så blir man helt galet varm inombords. Mammas skatt!

Kollar hockey med mamma och pappa :)


ÄLSKAR ER!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0