Creepy :S

Jag och Mattias sitter i soffan och ser på CSI och Molly ligger i sin säng och sover. Vi har igång babywatchen för att höra ifall hon vaknar lr blir ledsen. Iaf, mitt i allt börjar den spraka och vi hör en mans röst i den. Jag och Mattias baras tirrar på varann och jag var tvungen att fråga honom.
"- Hörde du samma sak?". Och visst gjorde han det.
Antagligen har den snappat upp någon annan kanal, men ändå läskigt för att höra en mans röst var ingen utav oss beredd på.
Givetvis var vi och kollade i sovrummet för att vara säker och mamma kunde lugna mammahjärtat :) Där fanns endast en liten snarkande bebis :)

Mysunge!


Kommentarer
Sofia

Vad har ni för någon babyvakt? :) Vi ska också köpa en men jag tycker det är så svårt att veta vilka som är bra eller inte, i affärerna är det ingen idé att fråga för de säger bara att den dyraste är bäst (fast det kanske är så?).

2011-03-18 @ 07:03:21
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Maria

Gud vilken sötis!

2011-03-22 @ 19:06:28
URL: http://photographybyristo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0