Äntligen över, fast det har

även vart en helt underbar helg! Ja som ni nu kanske förstår (iaf ni som hängt med) så är nu min lilla skatt döpt i lördags. Dopet gick så högst över mina förväntningar så man kan verkligen inte vara så mkt mer nöjd än vad jag är. Mollan skötte sig exemplariskt och vart endast lite ledsen när prästen satte vatten på huvudet (hon sov innan), PLUS att pappa Mattias hade hällt kallt vatten......Stackars gumman ;) Nåja, efter att ha fått torkat kaluffsen och fått komma till mamma så fortsatte hon snarka på. Prästen som vi hade, Helge är en helt underbar människa och han var en av många som hjälpte till att göra den dagen oförglömlig. Sen måste jag även passa på att tacka henke som hjälpte till i köket och med en massa annat, även ekan (fast han du inte kom och sov över hos oss i fredag, är ännu besviken!), Joel och Angelica som var lite alltiallo och sista men absolut inte minst (korstast kanske?) Min moster som gjorde Mollys helt galet underbart snygga doptårta! Sen vill jag tacka alla som var där överhuvudtaget för alla var med och gjorde dagen som sagt oförglömlig! Och givetvis, tusen tack för alla fina presenter! :)


Ekan for och sov över hos några kompisar här i boden i fredag. Mattias försökte dock med alla medel övertala honom att komma hit. Givetvis provade han använda mollan som vapen.

Hur han kunde neka efter att ha sett denna bild förstår jag inte!? Sötunge!

Har ju fortfarande inte fått hem kameran så har bara några mobilbilder från dopet, inte alls många. Men tänkte visa det lilla jag har :)

Denna blöjtårta fick mollan i present av moster med familj plus min mormor.
Min moster har även gjort denna själv. Så jäkla häftig! :) Har inte orkat fotat de andra presenterna men det var smycken, smyckeskrin, sagobok, kläder, pengar, fotoram och även en stjärna. Så jäkla coolt! Har säkert glömt nämna någon present!? Men som sagt är vi sååå tacksamma! :)


Har stuligt någon bild av min underbara vän Annis som är så duktig på att fota. Hon har även vart så snäll och klippt ihop ett bildspel med musik ifrån igår. Den delar jag dock inte med mig utav ;) Men jag har stulig dessa bilder från hennes blogg, hoppas du kan förlåta mig!? :$
Som sagt: ANNMARY HAR FOTAT DESSA!!


Den helt underbart snygga doptårtan som min moster gjort! :)
Kan inte vara mer nöjd med en tårta!




Som sagt så kommer ni få se flera bilder för folk har fotat som galningar! Dock har jag ännu inte hunnit få några bilder så ni får hålla ut ;) Men, ett litet smakprov har ni ju iaf hunnit få!
Måste ännu en gång tacka annis för den lilla dopfilmen. Har hunnit gråta en hel del tårtar till den filmen ;) <3
Ursäkta om jag nu har en massa stavfel (inte direkt ovanligt), men n kan jag iaf skylla på att jag är totalt körd i huvudet. Ligger på extrem minus på sovkontot :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0