Ångest! :S

Sitter och kollar igenom en massa bilder vilket resulterar i en massa slutsatser om mig själv. En gång i tiden var jag smal och på den tiden tyckte jag att jag var FET! Jävla idiot!

Bilden nedanför är tagen samma helg som jag och mattias träffades.
VAD FAN HÄNDE!?!?


En liten notis till mig själv. Omjag tyckte att jag var fet förr, vad fan är jag inte nu då!?
Fläskdoris!

Jag mår inte bra utav att se ut som jag gör och bilderna gav mig inte mindre ångest.
Någon som vill skänka mig ett hemmagym!?!


Kommentarer
Anonym

2011-04-01 @ 07:37:43
Sofia

När jag har fött barn så kan vi hetsa varandra till att bli smala som fjortonåringar ;)

2011-04-01 @ 08:09:19
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0