3-0 ;)

One more to go ;)
Måste väl tala i klarspråk så alla förstår. Nu är vi framme i slutspel i hockey och n är det bäst av sju matcher som gäller. Luleå har hitills vunnit 3, dom behöver alltså vinna en till för att gå vidare till semi. SÅ JÄVLA SKÖNT! Så glädjen har vart enorm här hemma efter vinsten, ALLA i familjen har alltså vart nöjd ;)


förövrigt har dagen vart lugn, för lugn! Har en jäkla massa spring i kroppen. Hade först en tanke på att städa här hemma efter hockeyn, men Mattias har kollat fotboll och sen kändes det som att det är bättre att umgås med sin karl när han väl är hemma :)
Mollan har blivit förkyld, hon snorar och nyser. Nyser så det sprutar snor på allt och alla i sin närhet. Sen får hon snårkla så himla mkt genom näsan då hon är så täppt :( Lilla hjärtat <3
Hon har iaf fått sig ett bad och sen har jag gett henne näsdroppar ihopp om att hon ska bli lite bättre :)
Just nu ligger både min kärlekar och snarkar i soffan, själv är jag som sagt pigg. Yberpigg, uttråkad!?! Jag hopppas på finväder imorrn för då jäklar ska här promeneras!

En annan god nyhet är att jag får hem kameran imorrn. U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!!!!! :D


Lilli älskar att busa med pappsen :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0