Varför?

Har försökt smälta och arbeta med hjärnan under hela dagen. Kan juh ärligt säga att jag har inte kommit nånstans.
Min morfar lämnade oss igår natt, han tog bort sig....

Första reaktionen var ilska, sen kom tårarna. Sen har jag nog mest bara vart tom. Har inte fällt en tår på hela dagen och har inga som helst svårigheter att prata om det, men jag tror inte jag förstått. Fel, jag vet att jag inte förstått.
Det är någonting som kommer ta tid, lång tid. Kan inte och vill nog inte förstå, för det är när det blir verkligt det gör som ondast.



Vila i frid morfar <3
~ 1945 - 2011 ~



Kommentarer
Bella & Folke

Beklagar sorgen! Ta hand om er!

2011-06-11 @ 22:52:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0