Mattias är söt, molly också

Jahappp, då var vi alltså snart framme vid årets stora festligheter här hemma i boden, nämligen boden alive. Förra året var jag på tjocken och Mattias jobbade så det var inte så mkt till fest. Detta år har vi dock barnvakt så nu kan vi båda gå ut och festa tsm, ska bli helt underbart! Molly ska få vara och leka med mormor :) Min underbara mamma!

Annars händer det väl inte så mkt just nu? Fest samtidigt har vi fullt upp varje dag haha. Har iaf hunnit vara och träna idag (pluspoäng). Hade först en tanke på att hinna träna imorrn innan jag och Mollan åker till Kalix. Dock kommer Mattias polare upp söderifrån så han lär väl ha fullt upp och inte ha tid att ha Molly. Nåja.
Hade även en plan på att göra design naglar på mig själv ikväll. slutade dock med en myskväll i soffan med Mattias, och det mina kära vänner, klagar jag INTE på ;)
Tänkte dock försöka hinna göra naglarna imorrn på mig själv då jag åkt till Kalix. Ja, som ni kanske förstår åker jag och Mollan till kalix imorrn för på torsdag är det dags för morfars begravning, det suger ju, men men.
Mattias kommer på torsdag och åker på torsdag då han har sina polare hemma hos oss. Själv så åker jag tillbaka till boden på fredag och slår klackarna i taket :)

Nu ska jag pussas liiiiite till på min karl innan vi kryper till kojs. Godnatt kära vänner!


Bjuder på en film när världens sötaste bebis försöker förstå hru man dricker från vattenflaskan som mamma och pappa gör ;) Notera hennes fina toner i början av filmen ;) Det tar sig! Mammas sötklimp <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0