Kan inte sova

Molly har tjorvat i samband med nattningen nu i 4 nätter. Hon är helt hopplös! Bara gråter och skriker och ingenting duger :S Lärväl antingen vara tänder lr magen. Gud vilken befrielse dagen hon kan prata och berätta vad som är fel så man slipper känna sig som världens sämsta.
Sömnen min är alltså total rubbad! Jag är hur trött som helst men kan inte sova, har försökt. Beskedet från igår lär väl kanske inte göra saken bättre.


Nåja, över till någonting roligt. Lr jaa det beror juh på hur man ser det. Har förälskat min i två klänningar från nelly. Så sinnessjukt jävla fina så det finns inte! Båda går att ha till vardags och fest. Och festkläder har jag juh inte direkt många utav :/ Det tråkiga är att jag vette tusan om jag har råd :O Ska försöka få gjort några naglar så man får knapat ihop nå pengar så får man väl se. Nåja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0