Operation 8 lr 9!?!

Hemma från en lång helg i hedenäset där vi umgåtts med Mattias kusiner Peter och Magnus med tillhörande flickvänner, Elin och Maria. Riktigt kul att ses igen! :) Hann även spendera onsdag och halva torsdag i kalix, en snabb utgång med Annis med andra ord ;) Borta bra men hemma bäst!

Kom på att jag har nog inte skrivit att jag ska opereras igen!? Nåja, imorrn rullas jag iaf in på operationsbordet i sunderbyn igen för 8 lr 9 gången?!? (har tappat räkningen). Min blodcysta på 7cm sitter inte längre fastklämd så nu kan dom komma åt och punktera den ihopp om att jag ska bli av med cystorna. Syn på den säger jag bara. Men givetvis hoppas jag att jag har fel.
Nåja, live and let die som min bätte hälft en gång i tiden skulle ha sagt!

Bjuder på några bilder från veckan :)

BB grabbarna :)

Stor snsarn Annis ;)

Kusinerna Stella & Molly :)

Gänget sammlat för att trycka i sig enorma mängder pizza och kebab ;)

En helt vanligt pizza i torneå! Min lilla pizza (och nej, jag åt INTE hela)

Kramkalas :)

Skrållan vinkar "hejdå!" :)


Kommentarer
AnnMary

Chaini panini ;D hahah

2011-07-17 @ 23:28:03
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0