Klimakteriet?

Ja det känns som om jag skulle vara där! Svettas som en jävla gris. Blir galen :O
Förövrigt vill jag vara rik för nu är jag inne i en sån här gullig period där jag vill köpa jätte mkt grejer. Bla en ny garderob (billigt och bra), skor, LÖSHÅR, smink en massa nya tattoos osv. Ja ni förstår juh själva att listan kan göras lång :) Men tur som är så överlever jag ändå ;)
Kan ju också tillägga att jag mår bra efter operationen. Hart vart seg och mör i kroppen men annars mått helt okej, vilket är jäkligt skönt :) Nu hoppas vi bara detta går vägen och att jag slipper cystorna ett bra tag iaf, please!?!

Har fudneringar på att lösenordsskydda min blogg föresten. Så mkt roligare att hålla koll på vilka som läser min blogg plus att då kan man vara mer privat. Den karamellen ska jag fortsätta suga på.
Näe, nu ska jag öppna balkong dörren OCH slå igång fläkten för annars rinner jag bort här i soffan. BVC här senare för att se hur mkt skrållan vuxit osv, så mest troligt uppdaterar jag senare igen ;) Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0