Helgen

En liten sammanfattning med bilder och ord.

Fredag: Kom till Boden och for på stan för att inhandla blakka, tilltugg mm. Hann förbi en snabbis på Hanssons för att träffa några som satt där. Sen vidare hemåt för att göra sig i ordning och festligheterna var i full gång. En sinnessjukt bra kväll som hölls på våe balkong tills vi tillslut rörde oss utåt (lite väl sent), men roligt hade vi!
En efterfest som gick hyffsat bra där endast en skadades, haha. Näe men det slutade iaf bra :) (Endast 3 stygn under foten)

Lördag: Vaknar upp och är mör och seg i kroppen, men bara att sätta igång. Var vääääldigt trögstartat och gick inte alls fort lr bra att dricka. Slutade med en hel del shots för att komma i fas (vilket jag tillslut verkligen lyckades med). Utgången vart mkt tidigare än fredagen och jag hann träffa en massa trevliga människor ute i vimmlet. Bla surrade jag och Sandra med Kalle Kristiansson (stavas?) Idol-kalle iaf, och hans manager.
Efter ännu ett par shots ranglade jag, Sandra och Ekan hemåt. Vi var alltså sist ute. All in!

Söndag vaknade man mörare än någonsin och saknaden efter Molly var enorm! Tillslut fick vi hem lill plutten och familjen var hel igen <3 Säger det återigen, hade en magisk helg! Tack alla inblandade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0