Då var det över

Boden alive 2011. Men herregud så kul vi haft! Jag har hunnit festa både fredag och lördag medans mamma haft Mollan i kalix. Det hade gått super bra, värre för mig som höll på att sakna ihjäl mig ;) Men hon tycker väl det är skönt att slippa mamma ett tag haha. Kan säga att det var en yber lycklig liten tjej som jag hämtade idag. Ho kastade armarna runt halsen på mig och bara goades :) Älskade underbara unge!

Har hunnit med en massa galenskaper i helgen som sagt. Ska se om jag hittar någon bild (vart tyvärr inte alls många:S ). Nåja, nu är det tbx till verkligheten som gäller :)
Sammanfattning av helgen: Magisk!


Bjuder på någon bild som mamma fotat när Mollan och hon var och gick strandpromenaden i Kalix :)


Kommentarer
Jenny

Hahaha, bild nr.2 var sjukt söt :D

2011-07-18 @ 14:39:45
URL: http://jannny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0