chili con carne

Idag har jag och Mollan vart på mission. Nämligen hämtat Maria i råne och köra henne till Sunderbyn, därefter inhandlade jag en bröllops present (ska på bröllop på fredag). Har hunnit ha en massa skratt för oss som vanligt.
Väl hemma hann jag med en snabb pn med Mollan och sen begav vi oss mot fotbollsplanen för att se pappa Mattias in action. Mollans första fotbolls match live Pappa Mattias var förövrigt snyggast på plan, som vanligt ;)
Sen knallade vi hem tsm och jag ställde mig vid spisen och kockade ihop en het chili con carne med en massa vitlök. It taste awesome! ;)
Nu väntar vi på att Mollan ska somna, sen blir det filmmys i soffan för mamma och pappa :)

Skrållans första framtand har dykt upp, i överkäken alltså. Det blir alltså tand numero tres. Som sagt förklarar det verkligen damens humör ;) Inte för att det har vart så hemsk men.
Btw, hon är blå i munnen, tandköttet, där hörntanden ska komma fram nångång. Har ni vart med om likande? Hon verkar då inte ha nå mer ont där än där tanden spruckit fram som tur är. Sötungen min <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0