Veckans resultat

Ja då har man nu alltså plågat igenom första veckan utan socker och defenitivt inte utan resultat. Vägde mig och mätte mig som sagt förra söndagen och n var det dags igen. Blev lycklig som fasen när jag såg resultatet på vågen, -4kg visade den nämligen :D Fatta 4kg på en vecka!! Jag har skit svårt att gå ner i vikt och nu pang bom. Kan juh passa på att tillägga att jag bara ätit en massa gott hela veckan plus att jag har inte tränat ett smack! Lr jag var på en liten promenad i måndag, wow.
De 3-4 första dagarna var rätt jobbiga utan sockret. Jag är ju svårt cola beroende så det har vart jobbigt att tampas med. Nu kommer det dock bli så mk lättare med tanke på vikt resultatet ;D
Har ju försvunnit en massa cm runt kroppen också, dock mest över bysten haha! Ni tjejer vet hur det är när man går ner i vikt, då kan man snabbt vinka bye bye till boobsen. Men det äre värt!
Detta är någonting jag defenitivt kommer fortsätta med. Jajuste, kan ju tillägga att även Mattias gått ner 3kg denna vecka med hjälp av maten och vi mår hur bra som helst. Även har är hel imponerad över hur mkt god mat vi ätit, hur mätt han är så länge och över resultaten givetvis. (Trodde han skulle lägga ner efter en vecka med tanke på hur skeptisk han var) haha!

Näe, nu ska jag fortsätta leta skötväskor. Hitills är det torrt på den fronten, har nämligen inte tänkt köpa någon dyr (Läs;tradera) men det går sådär. Återigen, wish me luck!


Kommentarer
Saran - Med en Julian i magen ♥

Tusen tack :)

2011-01-10 @ 00:46:45
URL: http://saharan.blogg.no
sandra

vdet du vad jag hade som sköt väska? en friis och company bag. (den större modellen) finns också på tradera har jag sett, för jag sålde min där sen ;)



thihi. skitbra, ryms massvis med prylar där i och dom är snygga! dock går dom inte o hänga på vagnen, men det hade jag aldrig. min låg antingen under eller på min axel.



lycka till!!!

2011-01-10 @ 01:58:21
URL: http://orginoox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0