Sovmorgon

Tack vare min älskade underbara sambo som slutade tidigt idag, så fick jag mig ett par extra (otroligt väbehövliga) timmars sömn. PUSS BABE <3

Efter det har jag mest degat runt här hemma och vart allmänt lat. Har bara hunnit förbereda maten och druckit en kopp jordgubbs tea ;) Sitter och plöjer runt i en massa lchf recept på godsaker. Känner ett sinnessjukt sug efter choklad av någon anledning? Har iaf hittat recept på lchf brownies som jag är svårtast sugen på att prova. Även en krämig chokladkaka. Så vilken blir det? Kanske båda haha ;)

Till middag blir det marinerad fläskytterfilé med sallad. Ska försöka hitta recept på någon god sås också :) Blir säkert bra! Sen kanske något gott till senare också, yummie ;D

Just nu ligger min underbara älsklingar och snarkar ikapp i soffan. Herregud vad dom är lika dom där två. Inget snack om vem som är Mollans pappa iaf ;) Som jag älskar er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0