Söndag

Sorry för den dåliga uppdateringen. Skyller på att jag vart i kalix ett par dagar och haft fullt upp där. Var värre mysigt att bara ta det lugnt och slippa fundera på att laga mat, den fick jag såå fint serverad ;) Tack mor och Ulf för mat och husrum :)
Nu är jag dock hemma i boden igen och det känns faktiskt skönt efter att ha vart på resande fot. Bara det här med att ha ett skötbord på ett och samma ställe känns magiskt. Plus att nu kan jag och Mollan kramas med pappa Mattias nä vi vill :D (Mer lr mindre).

Förövrigt växer Molly så det knakar! Hon har blivit en liten tjockis och det är så sött :) Hennes hår har blivit längre och ögonfransarna blir bara mörkare och mörkare Hon har även börjat smila/le mot en när man pratar med henne. Herregud vad jag älskar min unge!
Och imorrn är det dags för besök på bvc för att väga och mäta lill trollet. Ska bli så spännande! :D
Nu ska jag glida runt på nätet på jakt efter en skötväska, wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0